reklama

Milý darček...

Dnes som sa zamýšľala nad rôznymi darmi. Ľudia si dávajú dary z lásky, z vypočítavosti, keď sú šťastní, keď chcú niekoho urobiť šťastným, alebo preto, že sa to patrí. Keď nevieme, čo máme dotyčnému darovať siahneme po nápade, ktorý vyhovuje nám. Veľakrát som dostala niečo, z čoho mal oveľa väčšiu radosť ten, kto mi to daroval. Alebo niečo, s čím som si vonkoncom nevedela poradiť. Niekedy sa krajšie pozerá na tých, čo dávajú, ako na tých, čo tie dary dostávajú. A takto nejako som prišla k svojmu bojovníkovi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
môj bojovník
môj bojovník (zdroj: zazie)

Včera som dostala nádhernú smsku:

Čaute. chceme sa svami podeliť o radosť:

v piatok 9.11. o 19:02 sa nám narodil zdravý, krásny Peťko (3,4 kg, 50 cm)

Tešíme sa, tešte sa aj vy snami !

Srdiečko mi poskočilo od radosti. Konečne je to tu. Už sa narodil. S mamou bábätka sa poznáme už strašne dlhú dobu, takže to prežívam, ako prírastok do vlastnej rodinky. Hneď som sa išla podeliť so svojou radosťou kamarátke. Mladí rodičia ale posielali hromadné smsky, a tak to už všetci vedeli. Takže sme sa na diaľku tešili, a vymýšľali, kedy prídeme na zdvorilostnú návštevu. Ešte sa ale načakáme. A tu nastalo moje rozmýšľanie. Čo sa dáva čerstvým mamičkám? Čo by ju potešilo? Aký darček jej mám doniesť?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem prečo, ale spomenula som si na svoje tohoročné narodeniny. Jedna z mojich kamarátok robila v obchode so zvieratami. Chodila som ju tam navštevovať, keď som šla z práce alebo do práce. Aj môj psík mal návštevy tohoto obchodíku rád. Vždy od nej dostal nejakú dobrotu. Ja som sa tam chodievala zrelaxovať. Papagáj Gabo ma už dokonca vítal svojím chrapľavým Ahooj, keď som otvorila sklenené dvere. Strašne ma to tešilo. A tá pohoda v podobe farieb, zvukov a zvláštnych vôní...

Raz som tam prišla, vysmiata ako slniečko. Hneď jej to bolo divné, prečo sa tak usmievam. Tak som jej vyklopila, že mám dnes narodeniny. A milá baba nelenila, chytila prvé čo pri sebe našla, a tak som domov kráčala s mojím bojovníkom. Darček bol spontánny a nepripravený, lenže ja som si musela dokúpiť akvárium, potravu pre rybičky a rozmýšľala som, čo si s takým darčekom počnem. Takže som doma vyvárala vodu, aj kamene, ktoré som bola rýchlo nazbierať, a tešila som sa ako mu to krásne pripravím, ten jeho nový domov. Keď som vyumývala okrúhle akvárium, naliala do neho asi tretinu vody, a odišla do druhej izby, zrazu som počula strašnú ranu. Pozrela som sa smerom k akváriu, a videla, ako z neho vyteká voda. Pri tom zvuku, ktorý som počula, vyletelo celé dno, a všetka voda sa v jednej vlne vyvalila von. Pohľad to bol krásny, ba až hypnotický, ako sa v jednej vlne všetka voda liala zo stola na zem. Len tá spúšť, čo po nej zostala. Skormútená som niekoľko hodín sušila zem, a hovorila som si, čo to ja mám za smolu, keď sa mi toto stane. Smutne som sa pozerala na bojovníka, ktorý bol zatiaľ v plastovej miske. Dodnes na neho hladím, ako si pláva vo veľkom pohári od zaváranín, a teší sa zo života. Už som mu chcela aj radosť spraviť a dokúpiť mu partnerky, lenže to by som musela kúpiť nové akvárium, a toho sa bojím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A prečo som si pri narodení dieťatka spomenula na môjho bojovníka? Pretože človek, ktorý mi ho daroval, mi ho dal s úmyslom spraviť mi radosť a splnil aj ďalšie podmienky "obdarovávania".

Prvá: patrí sa človeku niečo darovať, keď má sviatok...

Druhá: darujem niečo, čo mu bude pripomínať mňa, a čo mám rada ja...

Tretia: je to originálny darček, a čo si sním počne, je len jeho vec...

Takže, ja sa momentálne idem chytiť štetca a farieb, a čerstvá mamička odo mňa dostane originálny darček. Kde si ho dá, alebo zavesí je už jej vec. Ale ja jej ho darujem z lásky. Všetko najlepšie rodinka.

Zuzana Gemerová

Zuzana Gemerová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rozlietané dievča s túlavými topánkami. Kam ma osud zaveje, tam som. Zoznam autorových rubrík:  Čajové...Školské...Snové...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu