reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Gemerová

Zuzana Gemerová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rozlietané dievča s túlavými topánkami. Kam ma osud zaveje, tam som. Zoznam autorových rubrík:  Čajové...Školské...Snové...SúkromnéNezaradené

reklama

Čajové...

Idem s dobou...

Zuzana Gemerová

Idem s dobou...

Pokazil sa mi počítač. Úplne mi odišiel. Bez rozlúčenia, bez varovania. Proste zhasol, a koniec. Uvedomila som si aká som od neho závislá. Ako bez neho neviem byť. Stal sa zo mňa polovičný človek.

  • 3. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Zelený dník...

Zuzana Gemerová

Zelený dník...

Niekedy sa podaria nádherne farebne zladiť dni. Možno si to hneď neuvedomíme, ale keď nás to neskôr napadne, je to o to krajšie. A ja som mala zelený dník...

  • 23. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu