reklama

Praktické darčeky...

Upratovala som si vo svojich veciach a našla kopu drobností, ktoré som dostala od svojich bývalých priateľov, alebo platonických lások. Na každého z nich som si s úsmevom pospomínala a uvedomila, že každý jeden darček mi bol venovaný s nejakým posolstvom...praktickým.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Úplne prvý darček bol neutrálnykrém na ruky. Keďže som pracovala s materiálmi, ktoré mojej pleti nerobilimoc dobre, ošetrovala som si ich týmto krémom. Keď sa so mnou priateľ rozišiel,jeho darček som používala opačne. Nie na svoje ruky, ale na tie materiály.

Mám v ruke kompas, ktorý, mimá ukazovať, kde je sever. Keďže môj orientačný zmysel je skôr nezmyslom. Ešte nikdysom ho nepoužila, ale mám ho zabalený v krabičke od výrobcu, a starostlivo uschovaný.

Viac si užívam nožík – rybičku,ktorá mi má slúžiť na obranu, keby niečo. Ja si ňou ale strúham ceruzky,a keď potrebujem niečo odrezať, vždy je po ruke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aby mi nebolo zima dostala somšál a rukavice – zelené, lebo to je moja obľúbená farba.

A aby sa mi dobre cestovalo,dostala som MP3 prehrávač. Má 20 gigovú pamäť a tak mi slúži aj ako externýhardisk.

Vždy ma tí moji chlapi chceli ochraňovaťa usmerňovať. Takže som vždy dostávala hodnotné dary, ktoré som mohla praktickyvyužiť. Naučila som sa prijímať iba veci, ktoré som mohla nejako zužitkovať a využiť.

Takže som veľmi praktická mladážienka, ktorá ale nevie prijímať nepraktické drobnosti, ktoré majú potešiť.

Zuzana Gemerová

Zuzana Gemerová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rozlietané dievča s túlavými topánkami. Kam ma osud zaveje, tam som. Zoznam autorových rubrík:  Čajové...Školské...Snové...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu