reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Gemerová

Zuzana Gemerová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rozlietané dievča s túlavými topánkami. Kam ma osud zaveje, tam som. Zoznam autorových rubrík:  Čajové...Školské...Snové...SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kalvária...

Zuzana Gemerová

Kalvária...

Potešila som sa, keď som si tento týždeň prečítala, že na banskoštiavnickú Kalváriu venuje Nadácia Všeobecnej úverovej banky 20 miliónov Sk. Nie je to síce toľko, aby to stačilo na celkovú obnovu tejto pamiatky, ale som rada, že sa aspoň takto rozbehne. Počkala som si na víkend, a v dnešnú krásnu slnečnú nedeľu som sa teda na tú Kalváriu vybrala. A stálo to za to.

  • 6. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 771x
  • 4
Len jedna hodina...

Zuzana Gemerová

Len jedna hodina...

Zastupujem matematiku. To hovorí za všetko. Študenti sa potešili, začala im voľná hodina. Tretiaci. Baby s make-upmi a šminkami vyzerajú poniektoré staršie ako ja. Medzi nami je minimálne desať rokov rozdiel...

  • 19. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 774x
  • 2
Milý darček...

Zuzana Gemerová

Milý darček...

Dnes som sa zamýšľala nad rôznymi darmi. Ľudia si dávajú dary z lásky, z vypočítavosti, keď sú šťastní, keď chcú niekoho urobiť šťastným, alebo preto, že sa to patrí. Keď nevieme, čo máme dotyčnému darovať siahneme po nápade, ktorý vyhovuje nám. Veľakrát som dostala niečo, z čoho mal oveľa väčšiu radosť ten, kto mi to daroval. Alebo niečo, s čím som si vonkoncom nevedela poradiť. Niekedy sa krajšie pozerá na tých, čo dávajú, ako na tých, čo tie dary dostávajú. A takto nejako som prišla k svojmu bojovníkovi.

  • 15. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 650x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu